Compostela

Compostela

Praza Obradoiro

Praza Obradoiro
bij aankomst

maandag 8 oktober 2018

Morgen komen we aan.  Zeker weten.  Samen zijn we sterk geworden.  Zeker weten.  Vriendschappen maken ons sterk. Zeker weten.  Of is het liefde? Zeker weten. Maar 1 ding weet ik zeker.  Mijn hart is groter geworden.  Ik draag mijn medepelgrims in mijn hart.... zeker weten.  De weg ernaartoe was prachtig.  Zeker weten. .. Ik had dit verwacht, nee, dit kon îk niet verwachten...
Ik geraak sprakeloos,  en wie me kent weet dat dat zelden of nooit gebeurd ...

Greta

3 opmerkingen:

  1. super !! Proficiat . En aan Marc : ook een geweldig proficiat . Wat ooit startte als een babbel , een verhaaltje langs de Belgische kust ... is voor Marc (hopelijk) een geweldig Verhaal geworden . Voor zijn ...verjaardag is dit waarschijnlijk heel mooi . ((((( 'k zen kei-jaloes , maar 'k gun het jullie van harte ! ))))) FERM GEDAAN !!!

    BeantwoordenVerwijderen

op weg