Compostela

Compostela

Praza Obradoiro

Praza Obradoiro
bij aankomst

zaterdag 6 oktober 2018

Dag 5, ik ben de vlinder,  loslopend wild.  Met andere woorden,  een handje of 2 toesteken waar nodig is.  We hebben SAMEN moeilijke paden gekozen... Ik ben ontroerd geweest om wat ik gehoord heb door te LUISTEREN.  Ik kan het niet beschrijven.  Vertel het wel aan wie het wil horen als ik thuis ben.

Luisteren.

Als ik je vraag naar mij te luisteren en jij begint mij adviezen te geven,
Dan doe je niet wat ik vraag.
Als ik je vraag naar mij te luisteren,  en jij begint mij te vertellen,  waarom ik iets niet moet voelen zoals ik voel,
Dan neem je mijn gevoelens niet serieus.
Als ik je vraag naar mij te luisteren,
En jij denkt dat je iets moet doen,
om mijn probemen op te lossen,
dan laat je mij in de steek,
hoe vreemd het ook mag lijken.
Dus,  alsjeblieft,  luister alleen maar naar me,
en probeer me te  begrijpen .
En als je wil praten,
wacht dan even en ik beloof je
dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren.

Greta


1 opmerking:

op weg