Compostela

Compostela

Praza Obradoiro

Praza Obradoiro
bij aankomst

vrijdag 14 september 2018

Soms komt er plots iets op je pad... Voor mij was dat een uitnodiging om als begeleidster mee te gaan naar Compostela. 
Nog 17 dagen. Mijn wandeloutfit is klaar. Mijn steen ook. Ik heb de patiënten in het ziekenhuis waar ik vrijwilligerswerk doe beloofd om er hun ellende in te stoppen en ginds achter te laten. Het trainen gaat ook vlot. Alhoewel ik het niet onderschat. Mijn benen zijn dan ook niet zo jong meer!
In Scherpenheuvel kreeg ik een warm gevoel. Wat een mooie , diverse groep met moedige mensen. We gaan dat samen doen! 
Buen camino!

Greta 

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier en fijne wandeldagen gewenst . Geniet van "de tocht naar... " . Wens jullie het allerbeste en in bijzonder Marc. Hij was vorig jaar mijn stapmaatje aan zee. Succes ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We wensen jullie een fijne tocht naar Compostello en zijn in gedachten mee. Greta, dank je wel vanwege alle patiënte om je steen zwaarder te maken en mee te sleuren :-). Elke stap is er ééntje meer.... en een overwinning. Richard

    BeantwoordenVerwijderen

op weg